Satış Operasyonlarınızı Restoran Programı İle Seri ve Daha Verimli Hale Getirmeye Hazır Mısınız?

1996 senesinden beri Begüm Yazılım olarak; başta hizmet sektörünün hızlı satış kanalında faaliyet gösteren firmalara, operasyonu disiplinli ve hızlı biçimde gerçekleştirecekleri yazılım geliştirmelerini yapmaya devam ediyoruz. Sektörün ihtiyaçlarını yerinde ve çoğunlukla operasyonların içerisinde tespit ederek, daha pratik, daha çözüme odaklı yazılım geliştirmeleri yaparak günümüzde ülkemizin en çok tercih edilen yazılım çözümlerini üretiyoruz. Marketler, cafeler, pastaneler, restoranlar, kulüpler, fast & food, catering, paket servisi yapan işletmeler, kantinler, akaryakıt istasyonları ve marketleri, eğlence ve sosyal faaliyet alanları ve daha birçok yerde, güvenle Begüm Yazılım restoran programı ürünlerini görebilir, sizde işletmeniz için en doğru seçimi bizimle yapabilirsiniz. Sunduğumuz ürün ve yazılımlarımızın, sorunsuz senkronizasyonu ve stabil çalışma düzeni ile teknik anlamda tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacaksınız.

İşletmelerinizde iş performansının yanı sıra, finansal sorumluluklarınızı ve en doğru, kesin sonuçlarla erişebileceğiniz raporlama özelliği Begüm Yazılım’ın en çok ihtiyaç duyulan ve tercih edilen restoran programı ürünlerinde ilk göze çarpanlar.

Çözümlerimiz:

Begüm Yazılım, faaliyet alanları ne olursa olsun benzer amaçla daha seri, sorunsuz ve hızlı satış kanalları ile işletme performansını arttırmaya yönelik birçok çözümü sizlere sunmaya devam ediyor.

Sunulan çözümler arasında, hizmet sektörü ve özellikle gıda alanında faaliyet gösteren birçok firmanın en önemli alanları olan satış ve raporlama ihtiyaçları, Begüm Yazılım tarafından senelerin süren deneyimi ve sahada en ideal çözümü sunan yazılımları ile artık daha pratik, daha hızlı ve çok daha kolay. Geniş alanda, self-servis olarak veya çok daha komplike hizmet alanlarında sipariş yazılımı ve çok daha fazlasıyla Begüm Yazılım çözümleriyle binlerce işletmeye senelerce çözüm üretmekten gurur duyuyoruz.

Qr menü kullanımı için hazırladığımız harika uygulamayı incelemek için https://qr.begumyazilim.com.tr/ adresini de ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca adisyon programı detaylarını da Fast-Rest web sitemizden de inceleyebilirsiniz.

Siparişten hızlı satışa, müşteri tanımlamalarından hızlı raporlamaya kadar bir işletme için beklediğinden fazlasını Begüm Yazılım restoran programı çözümlerinde bulabilirsiniz.

4 temel kategoride, işletmenizin üretimden servise tüm alanlarında işinizi kolaylaştıracak, gelir – gider dengenizi sağlayacak ve tüm operasyonunuzda en güvenilir çözüm ortağınız olacağız.

 

Masaya Servis (Adisyon Programı)

Özellikle yerleşik düzende hizmet veren işletmeler için Masaya Servis (Adisyon) yazılımı operasyonun hızı ve düzeni açısından en ideal çözümü sunmaktadır. Kolay kullanımının yanı sıra, ekip elemanlarının diğer operasyon noktaları ile arasında hızlı iletişimi sağlamasıyla da sorunsuz bir sipariş deneyimi yaşatır. Özelleştirilebilir masa düzeni, el terminallerinde stabil çalışma, ara yüzü sade ve kullanışlı olan masaya servis (adisyon) yazılımı sayesinde, faaliyet alanlarınızdaki en sorunsuz sipariş deneyimine hazır olun! Her işletmede farklı masa düzeni, farklı menü çeşitleri olduğunu düşünerek, en ideal tasarımı sizler için geliştirdik. Adisyon yazılımı, işletmelerde hizmetin başlangıç aşaması olduğu için oldukça esnek ve her ihtiyaca yanıt verebilir olması da son derece önemli.

 

Paket Servis Programı

Son zamanlarda özellikle motorlu servis birçok işletme için önemli bir satış kanalı oldu. Paket       servis yazılımı bu konuda işletmelerin telefon üzerinden aldıkları siparişlerde hem müşteri takibini hem de siparişin sorunsuz teslimatını sağlayan esnek bir kullanıcı deneyimi sunmaktadır. Tüm sipariş işlemini hızlandıracak, %100 müşteri memnuniyeti esasında işletmeyi sürekli büyüme ivmesiyle kavuşturacak paket servis yazılımı ile tanışmaya hazır mısınız? Sadakat programından, Caller ID (Arayan Kimliği) gibi birçok esnek ve pratik bilgi aktarımı özelliği sayesinde, paket servis yazılımı Begüm Yazılım ayrıcalığı ile sizlerle.

 

Hızlı Satış Programı

Özellikle market ve hızlı self-servis satışın uygulandığı işletmelerde, barkodla ürün okutma veya ürün kalemi işaretlemeleriyle personelin müşteriyi bekletmeden hızlı biçimde işlemi tamamlamasını sağlayan hızlı satış yazılımı iş yükünüzü hafifletecek ve işletmedeki ürün akışınızı takip etmenizde fayda sağlayacak. Begüm Yazılım tarafından, sürekli geri dönüşlerle geliştirilen yapısı, daima esnek ve sorunsuz hızlı satış operasyonlarınızı yönetmek için oluşturuldu. Fiyat güncellemeleri, paket ve birim ayarlamalarının yanı sıra barkodlaması yapılan ürünlerinde işletme içindeki satışı son derece pratik ve kolay bir hal almış oluyor.

 

Stok, Reçete, Maliyet ve Kar & Zarar

Birçok işletme için tüm operasyonun gidişatını raporlarla takip edebilmek oldukça önemli. Gelir Gider Yönetimi Yazılımı olarak da bilinen maliyet raporlama yazılımı stoklarınızı tanımlayabileceğiniz, birçok farklı reçete kombinasyonu ile maliyetleri anında görebileceğiniz, detaylı raporlaması ile işletme hakkında günlük, haftalık, aylık ve yıllık alabileceğiniz gibi belirtilen tarihler arasındaki durumunu da hızlıca raporlayabileceğiniz bir kar & zarar durumunu alabilirsiniz. Stok reçete yazılımı özellikle otel ve restoran gibi menü seçeneği sunan işletmelerde can kurtarıcı nitelikte bir çözümdür. Mali geçerliliği olan faturalarınızın yanı sıra, sipariş formları ve fiş formatlarını da kolaylıkla yazılım üzerinde tasarlayabilir ve uyarlamasını yapabilirsiniz. Begüm Yazılım restoran programı sayesinde, tüm operasyonun başından sonuna hem sorunsuz ve hızlı hem de istatistiksel olarak anlık durumu raporlayabileceğiniz muazzam bir işletme deneyimi yaşarsınız. Her işletme ve her sektör için farklı alternatiflerde birim belirleyebilme özelliği sayesinde, tam tutarında ve sıfır hata payı ile gider hesaplaması ayrıca stok takip yazılımı özelliğini de üzerinde barındırır.

 

 

Elektronik Ürün ve Donanım Seçenekleriyle Begüm Yazılım Restoran Programı Yanınızda

Begüm Yazılım, işletmelerin operasyonlarında oldukça esnek yazılım ihtiyaçlarının yanı sıra sunduğu yazılımlarla %100 uyumlu şekilde çalışan teknik araç ve gereçlerinde tedariğini ve teminini sağlamaktadır. Dokunmatik ekranlar, pos cihazları, el terminalleri, yazıcı ve yazarkasa ihtiyaçlarınız için en ideal çözümleri bulabilirsiniz. Yalnızca restoran programı değil, tam çözüm sunarız. Birçok marka ve modelde, operasyonlarınıza uygun teçhizatları Begüm Yazılım tecrübesi ve kalitesiyle bulabilirsiniz.  Piyasada kullanılan birçok donanım ürünüyle stabil şekilde çalışan Begüm Yazılım yazılımları yanı sıra, sıfırdan teknik alt yapısını oluşturmak isteyenler için maksimum performans sağlayan donanım desteği de sağlamakta. Sitemiz üzerinden donanım elemanlarına göz atarak, ihtiyacınız olan teknoloji alt yapısı ve yatırımını Begüm Yazılım güvencesi ile yapabilirsiniz.

Masaya servis yapan işletmeler için kullanımı kolay, doğru ve hızlı sipariş almayı sağlayan bir sistemdir. Satış ve müşteri raporları ile pazarlamaya yön veren bu alandaki en ideal çözümdür.

Masaya_Servis_2_  Restoran Programı - Begüm Yazılım Fast-rest

  • Gelişmiş görsel ara yüz.
  • Dokunmatik ekran, Android/Windows el terminalleri ve Android Tablet ile kullanım.
  • Garsonların aldıkları siparişleri, görsel olarak masa seçebilir ve dokunmatik ekrandan kolayca girebilirler. Ayrıca bu siparişleri çeşitli mutfak yazıcılarına (sıcak yemek, içecekler ve tatlılar vs.) gönderebilir, böylece nokta atışı bir sipariş dağıtımı sağlayabilirler.
  • Android el terminali kullanımı çok katlı, geniş alanlı işletmelerde büyük kolaylık ve hız sağlar. Geniş alandaki personel ve siparişi kolayca yönetebilirsiniz.
  • frexpress1 frexpress2 frexpress4 frexpress5 frexpress6 frexpress3
  • Sınırsız sayıda salon ve masa tanımlanabilir.
  • Ürün grupları içindeki ürünleri sıralamak (en çok satan veya alfabetik) ve renk vermek mümkündür.
  • Restaurant dizaynı işletmenin tam şekli olduğu için garsonların masa seçimi bu görsel ekrandan olur, masa numarası, çek numarası gibi kavramları ezberlemek ve bulmak zorunda kalmazlar. Hatalı masa seçimi, yanlış siparişler söz konusu olmaz.
  • Masa açılışında garson şifresi girmesi veya uzaktan kartını göstermesi zorunludur.
  • Masa açılışında kişi sayısı girmek parametriktir. İstenirse kişi sayısı girilmeden masa açılışı yapılamaz.
  • İstenirse kişi adına masa açılabilir ve ekranda kişinin adı gözükür.
  • Masaya işlem seçenekleri ve yetkileri mevcuttur. Örneğin; masayı sadece açan kapatabilir. Sadece yetkili ürün devri yapabilir veya masayı başka bir adisyon ile birleştirebilir.
  • Balık tarzında, kilo ile ürün satılan işletmeler için ürün miktarını girme, günlük fiyat belirleme, pazarlık sonucu fiyat girme imkânı sağlar.
  • Her türlü işlemin kimin tarafından yapılacağı yetkilendirilebilir ve işlemler raporlanır. Garsonlar şifre girmeden ve kolayca kendilerine verilen uzaktan gösterme ile çalışan proximity kart okuyucu ile, veya kartla yetkileri dahilinde işlem yapabilirler. Aynı işlem, el terminali kullanan garsonlar tarafından masa başında anında yapılabilir.
  • Mutfaklara (üretim noktalarına) gönderilen siparişler istenen bölümlerden çıkar. Servis hızını artırır. Mutfak trafiğini düzenler.
  • Mutfaklara iletilen siparişlerde garson ismi, saat, tarih, adisyon no, ürün ismi, adet ve varsa özel istek (az şekerli, acı soslu, vb.) yazılı olarak çıkar.
  • Siparişler numaralandırılır. Böylece ilk sipariş ilk önce teslim edilir. “Biz daha evvel sipariş vermiştik” şikayetleri ortadan kalkar.
  • Siparişler noktalardaki ekranlardan görüntülenir. Şefin onaylaması ve servise sunması arasındaki zaman ölçülebilir.
  • 3 Değişik fiyattan satış yapılabilir (yetki dahilinde). Bu özellik AVM işletmelerinde oldukça faydalıdır. AVM’de çalışan personele ayrı bir ürün açmadan daha düşük fiyattan satış yapmayı sağlar.
  • Marş, beklet gibi uygulamalar vardır.
  • Müşterilerin ilave siparişleri de aynı şekilde mutfaklara iletilir.
  • İçkili yerler için her siparişte yasal adisyon yazdırılır ve hesap kapama aşamasında yasal fatura olarak basım yapılır. Daha önceden girilen fatura bilgilerini sayesinde fatura kesme işlemi birkaç saniyede gerçekleşir.
  • Üyelik sistemi ile çalışan dernek, klüp, lokal vb. yerler için üye takip sistemi içerir. Cari hesaba borç atılır, bu işlem için özel olarak dizay edilen ve imza yeri bulunan hesap basılır.
  • Dernek, lokal ve oyun salonları için saat üzerinden verilen hizmetleri (tavla, bilardo ve deste kağıt) hesap yapabilme özelliğine sahiptir.
  • Şirket politikasına veya günün önemine ait mesajlar adisyon ekranın altında kayan yazı şeklinde görülür.
  • İşletmedeki masa doluluk oranı, müşteri sayısı ve açık adisyon toplam cirosu anlık görüntülenir.
  • Belirli saatlerde belirli ürün gruplarına veya ürünlere indirim tanımlanabilir. Örneğin: Alkollü içkilerde 17:00 – 19:00 arası Happy Hour indirimi veya 12:00 – 14:00 Menülerde %20 indirim gibi.
  • Masa değiştirme seçeneği vardır. Müşteri başka bir masaya geçmek isterse, bu yer değişimi kolaylıkla yetki dahilinde yapılır.
  • Vardiyası biten garsonun açık masaları başka garsona devredilir.
  • Hesap kapama tek veya birkaç noktadan yapılabilir.
  • Hesap fişi anlaşılır ve eksiksiz olarak basılır ve müşteriye sunulur.
  • Açık masadaki bir veya daha fazla ürün, başka masaya yetki dahilinde devredilebilir.
  • Müşterilere ödedikleri hesap oranında belirtilen miktarda puan verilebilir. Bu puan bir sonraki alışverişte ödeme olarak kullanılabilir. Örneğin: Her 10TL’lik ödemeye %10 puan. Puan oranı masaya servis, paket servis ve hızlı satış için ayrı ayrı belirlenebilir. Kazanılan puan müşteriye hesap basımında bildirilir. Bu kampanyalarda müşterileri tanımak için manyetik/proximity kart verilmeli sistemde kart okuyucuları olmalıdır.
  • Hesabı basılan masalarda hesap resmi çıkar ve masa kilitlenir. Hesap kapanmadan masa kapanmaz. Eğer müşteri ilave sipariş vermek isterse yetki dahilinde kilit kaldırılır ve masa işleme açılır.
  • Hesap kapama tutarı çeşitli ödeme şekillerine göre ve hesap bölünerek (tutar belirtilerek veya ürün seçilerek) alınır.
  • Hesap kapama işlemi nakit, kredi kartı, Ticket, cari hesap, vb. gibi seçeneklerle yapılabilir. Bu seçenekler kolayca değiştirilebilir.
  • Otel programı kullanan işletmeler için ilave yazılım ile adisyon toplam ve detayını müşterinin oda hesabına ekletilebilir.
  • Kapanan adisyonlar kesinlikle tekrar açılamaz. Yetki dahilinde sadece ödeme şekli değiştirilebilir.
  • Tipler (bahşişler) izlenebilir.
  • Değişik döviz ve banknot tipleri tanımlanır ve tahsilat yapılır.
  • Hesap kapama işlemi mali onaylı olarak Vera, Ingenico veya Beko yeni ve nesil yazar kasa EFT POS’lardan yapılabilir.+
  • İşletme sahibi ve/veya belirlediği yetkili akılı telefondan detaylı satış, tahsilat, açık masa sayısından adisyon toplamına, en çok satılan ürünlere kadar birçok veriyi görüntüleyebilir.
  • Ev veya ofisten adisyon bilgisayarları izlenebilir, iş yeri kamera takibi ile karşılaştırılabilir.

 

 

FASTREST ADİSYON’LA RAPORLAR ELİNİZİN ALTINDA!

  • Saatlik, günlük, haftalık, aylık ciro,
  • Günlük, haftalık, aylık satılan ürün listesi,
  • En çok satılan ürün ve grupları,
  • Saatlik satış raporu,
  • Saatlik kapanan adisyon raporu,
  • Garson satış ve performans raporu,
  • Garson kârlılık raporu,
  • Adisyon izleme raporu (kapanan),
  • Ödeme şekli raporu (nakit, kredi kartı, Ticket vb.),
  • Adisyon kapama şekli (fiş, fatura, cari hesap vb.),
  • Çelişkili indirimler raporu (indirim yapılabilecek kişiler ve oranlar haricinde yapılan işlemler),
  • İkram ve iade raporu,
  • Tahsilat, bakiye borç ve takip raporları (üyelik sistemi ile çalışandernek, klüp, lokal vb. yerler için)
  • Tip (bahşiş) raporu

FastRest’lePaket Serviste Yeni Bir Dönem Başlıyor:

Kullanımı kolay, doğru ve hızlı sipariş almayı sağlayan, satış ve müşteri raporları ile pazarlamaya yön veren bu alandaki en ideal çözümdür.

  • Arayan kim? (Caller Id) Özelliği sayesinde telefon çaldığı anda numara belirlenir, müşteri listesindeki telefonlar ile karşılaştırılır ve müşteri bilgileri otomatik olarak ekrana getirilir.
  • Yemek Sepeti ile tam entegre programdır. Gelen siparişleri otomatik olarak sisteme aktarır. İş yükünüzü ciddi oranda azaltır, siparişi işletmeye ulaştıran faks yazıcı pos yazıcı vb. ek süreçleri ortadan kaldırır, hatalı işlemleri en aza indirger. Bu üstün modül sayesinde işletme performansı ve müşteri memnuniyetini artar.
  • Müşterilerinizin Yemek Sepeti’nden verdikleri siparişin tüm detayı sisteme kayıt edilir. Yemek sepetine onay veya teknik red olarak geri bildirim yapılır. Restorant durumu kapalı veya açık hale getirilebilir.
  • İşletmelerin web sitesi altyapılarını düzenlemek koşuluyla sistemlerine otomatik sipariş alınması da tarafımızdan sağlanır. Örneğin : http://subwaysiparis.com sitesinden gelen siparişler ilgili şubede otomatik alınması sağlanmaktadır.
  • ys_fr_eltoka
  • Telefon, üye numarası veya adı/soyadı ile erişilebilen detaylı müşteri sistemi vardır. Bir defaya mahsus üye ve telefon numarası, ad ve soyadı, cadde, sokak, apartman adı, apartman numarası, blok, semt, şehir, firma adı, firma ünvan, vergi dairesi isim, numarası, açık adresi alınır ve sisteme kaydedilir. Bu kayıt esnasında yeni müşterinin paket bölgesi (işletmenin servis yapılan alanı parçalara ayırdığı bölgelerin numaraları) ve müşteri ile ilgili özel not alanına bilgiler girilir.
  • Daha önceki siparişleri var ise ve müşterinin tarihçesi, özel not ve açıklamaları ekrana gelir.
  • Telefon ile alınan siparişleri görsel olarak kolayca girilebilen dokunmatik ekrandan çeşitli mutfak yazıcılarına (sıcak yemek, içecekler ve tatlılar vs.) gönderilir.
  • Mutfaklara iletilen siparişlerde kasiyer ismi, saat, tarih, adisyon no, ürün ismi, adet, ödeme şekli (nakit, kredi kart, Ticket vb.) ve varsa özel istekler yazılı olarak çıkar.
  • Müşterilere ödedikleri hesap oranında belirtilen miktarda puan verilebilir ve bu puan bir sonraki alışverişte ödeme olarak kullanılabilir. Örneğin: Her 10 TL’lik ödemeye %10 puan. Puan oranı masaya servis, paket servis ve hızlı satış için ayrı ayrı belirlenebilir. Kazanılan puan müşteriye hesap basımında bildirilir. Bu kampanyalarda müşterileri tanımak için manyetik/proximity kart verilmeli sistemde kart okuyucuları olmalıdır.
  • Masaya servis ve paket servis yapan işletmeler için mutfak yazıcılarındaki siparişlerde ADİSYON veya PAKET yazısı çıkar. Siparişler böylece paketlenir veya tabakta servis edilir.
  • Sipariş sırasında müşterinin tarihçesi ve en son siparişlerindeki tercihleri listelenebilir ve müşteriye önerili satış yapma olanağı sağlar.
  • Hesap kapama işlemi nakit, kredi katı, Ticket, cari hesap, vb. seçeneklerle yapılabilir. Bu seçenekler istenirse değiştirilebilir.
  • Hazırlanan ürünlerin sipariş fişinin bir nüshası motorcuya iletilir.
  • Yoğun paket servis yapan işletmeler için kurye takip programı vardır. Kurye götüreceği siparişleri dokunmatik bilgisayardan seçer, kartını göstererek teslim alır ve servise çıkar. Bu seçim esnasında siparişler bölge ve semt seçenekleri ile listelendiği için hata yapma veya karışık engellenir. Böylece hangi sipariş kim tarafından alındığı ve aşamaları takip edilir.
  • Motorcu servis dönüşünde kasiyere ödemeyi teslim eder ve sipariş kapanır.
  • Hesap kapama işlemi nakit, kredi kartı, Ticket, Sodexho, cari hesap vb. seçeneklerle yapılabilir. Bu seçenekler kolayca değiştirilebilir.
  • Değişik döviz ve banknot tipleri tanımlama ve tahsilatı yapılabilir.
  • Tipler (bahşişler) izlenebilir.
  • İşletme sahibi ve/veya belirlediği yetkili cepten detaylı satış, tahsilat, açık paket sayısı ve toplamı ile en çok satılan ürünleri takip edebilir.

 

FASTREST PAKET SERVİS’LE RAPOR ALMANIN KOLAYLIĞINI KEŞFEDİN!

  • Saatlik, günlük, haftalık, aylık ciro,
  • Günlük, haftalık, aylık satılan ürün listesi,
  • En çok satılan ürün ve grupları,
  • Saatlik satış raporu,
  • Saatlik kapanan adisyon raporu,
  • Motorcu satış ve performans raporu,
  • En çok satış yapılan bölge raporu,
  • Siparişleri izleme raporu (kapanan siparişlerden),
  • Ödeme şekli raporu (nakit, kredi kartı, Ticket vb.),
  • Sipariş kapama şekli (fiş, fatura, cari hesap vb.),
  • Çelişkili indirimler raporu (indirim yapılabilecek kişiler ve oranlar haricinde yapılan işlemler),
  • İkram ve iade raporu,
  • Tahsilat, bakiye borç ve takip raporları (eğer veresiye satış varsa),
  • En çok satış yapılan müşteri raporu,
  • Belirli bir süre sipariş vermeyen müşteri raporu.
  • Belli bir ürünü veya ürün gruplarını tercih eden müşteri raporu,
  • Tip (bahşiş) raporu

Fast-Food, kafeterya, kantin, self-servis restaurant ve pastane gibi işletmeler için hızlı satış yapılması gereken yerlerde ürün barkod ve terazi barkodları, fişleri ile okuyabilen en ideal çözümdür.

  • Kasiyer satışı ürünün kolayca seçimini yaptıkları dokunmatik ekrandan, ürünün barkodunu veya teraziden verilen gramaj ve fiyat tutarlı barkodu okutarak yapar.
  • Terazilere barkod gönderim, Plu ve fiyat bilgileri FastRest tarafından gerçekleştirilir.
  • Tezgah satışlarında verilen fiş kasada barkod ile okutulur ve tüm ürünlerin stoktan düşülmesi, tam ve sorunsuz tahsilat yapılması sağlanır.
  • Satışı ödeme şeklini seçerek (nakit, kredi kartı, Ticket vb.) tamamlar. Bu seçenekler kolayca değiştirilebilir.
  • Satış noktasına entegre 2. müşteri ekranı ile kasa işlemleri aynı anda müşteriye gösterilir. Satış olmadığı durumlarda işletmeye ait video ve görseller oynatılır.
  • Spor salonları için akıllı müşteri tanıma ile harcaması cari hesabına aktarılır, anında raporu verilir. Yapılan tahsilat cari hesabına işlenir.
  • 5 kahve alana 6. bedava ve buna benzer kampanyalar düzenlenebilir.
  • Müşterilere ödedikleri hesap oranında belirtilen miktarda puan verilebilir. Bu puan bir sonraki alışverişte ödeme olarak kullanılabilir. Örneğin: Her 10TL lik ödemeye %10 puan. Puan oranı masaya servis, paket servis ve hızlı satış için ayrı ayrı belirlenebilir. Kazanılan puan müşteriye hesap basımında bildirilir. Bu kampanyalarda müşterileri tanımak için manyetik/proximity kart verilmeli sistemde kart okuyucuları olmalıdır.
  • Yeni kayıt olan müşteriye ilk alış-verişte bedava bir ürün verilebilir.
  • Satış bitince çekmece otomatik olarak açtırılır.
  • Değişik döviz ve banknot tipleri tanımlama ve tahsilat yapılabilir.
  • Satış bitimde mali fiş Vera-Delta, Ingenico ve Beko yeni nesil yazar kasa sistemlerinden kesilir.
  • Fatura kesme seçeneği mevcuttur.
  • İşletme sahibi ve/veya belirlediği yetkili cepten detaylı satış, tahsilat ve en çok satılan ürünleri takip edebilir.

POS_2_shutterstock_259755596

FASTREST’LE HIZLI SATIŞ KOLAY RAPOR

  • Saatlik, günlük, haftalık, aylık ciro,
  • Günlük, haftalık, aylık satılan ürün listesi,
  • En çok satılan ürün ve grupları,
  • Saatlik satış raporu,
  • Saatlik kapanan adisyon raporu,
  • Kasiyer satış ve performans raporu,
  • 3 Değişik fiyattan satış yapılabilir (yetki dahilinde),
  • Satış izleme raporu (kapanan satışlardan),
  • Ödeme şekli raporu (nakit, kredi kartı, Ticket vb.),
  • Satış kapama şekli (fiş, fatura, cari hesap vb.),
  • Çelişkili indirimler raporu (indirim yapılabilecek kişiler ve oranlar haricinde yapılan işlemler),
  • İkram raporu,
  • Tahsilat, bakiye borç ve takip raporları (eğer veresiye satış varsa).

FastRest Stok/Ambar ve Maliyet Yönetimi:

FastRest maliyet yönetimi, ilk madde ve malzeme girişinden başlayıp ürünlerin satılmasına kadar geçen tüm stok süreçlerini yönetmek üzere kurgulanmış stok takip yazılımıdır. Sektörel deneyimin getirdiği “BİLGİ”, uzmanlıktan gelen “BASİTLİK” ve “PARAMETRİK YAPI” en büyük tercih sebebiniz olacaktır. FastRest sisteminde yapılan satışların detaylı analizleri, maliyetler, ürün kârlılık raporları, stok kullanım raporları, stok sayım ve kullanım farkları bu yönetim yazılımda yapılır.

  • Satışların analizi, incelenmesi ve raporlanması,
  • Stok giriş/çıkış,
  • Alt depolar arasında ve şubeler arasında transferler,
  • Sınırsız sayıda reçete kullanımı,
  • Stok, ürün, ara ürün, porsiyon ve yığınların detaylı reçeteleri,
  • Bir ürün/ara ürün, başka ürünlerin maliyetinde kullanılabilir.
  • Reçetesi değişen ürün/ara ürün diğer ürün/ara ürünlerin maliyetini de otomatik olarak değiştirir.
  • İkram-iade-personel yemek maliyet hesabı,
  • Stok kontrolü,
  • Stok satımı hazır formları,
  • Stoktaki malın mali değeri,
  • Brüt kâr ve maliyet yüzde oranına göre en iyi satış fiyat analizi,
  • Menü yönetimi,
  • Yapılan sayıma göre stok artı veya eksilerin tespiti,
  • Detaylı stok tüketim ve verim raporları,
  • Maliyet raporları,
  • Aylık kâr/zarar bilançosunun hazırlanması.
  • Ön muhasebe ve cari hesap.
  • İstenen muhasebe sistemine XML ortamında veri aktarımı.

FR Express :

FastRest Adisyon ile entegre, özellikle çok katlı, geniş alanlı işletmelerde garsonların sipariş almalarında büyük kolaylık ve hız sağlayan yazılımdır. Andorid el terminalleri ve kablosuz ağ iletişim ile çalışır.

frexpress1frexpress2frexpress4frexpress5frexpress6frexpress3

Demo sürüm için Play Store’dan Begüm Yazılm FR Express uygulamasını indirebilir garson şifresi 1 ile giriş yaparak uygulamayı deneyebilirsiniz.

androidpit-google-play-store-one